استاندار همدان تأکید کرد:

صنایع تولیدی نباید دچار چالش شوند 

استاندار همدان با بیان اینکه صنایع تولیدی نباید دچار چالش شوند، گفت: با کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه، تحول بسیار بزرگ و ماندگاری در شهرستان ملایر اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۱۴۲۱۱۶۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت بافتسان ملایر، اظهار داشت: ۱۵۴ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۱ در حوزه‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار همدان افزود: با کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه، تحول بسیار بزرگ و ماندگاری در شهرستان ملایر اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: یکی از پروژه‌های حائز اهمیت مجموعه طرح توسعه شرکت بافتسان است که در کنار اقدامات ارزشمند، زنجیره تولید را تکمیل می‌کند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: سرمایه‌گذار اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای شکل‌گیری خط تولید جدید هزینه می‌کند.

استاندار همدان عنوان کرد: با راه اندازی خط تولید جدید و ایجاد طرح توسعه شرکت بافتسان بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه دولت مردمی ایران قوی از طرح‌هایی که از وابستگی به بازار خارج و واردات بکاهد، حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: با تکمیل زنجیره تولید نه تنها وابستگی به واردات کاهش می‌یابد بلکه تولید بیشتر، صادرات و ارزآوری نیز ایجاد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها